Úvod  \ Denní krém CENIA

Alcina - Denní krém CENIA

Denní krém CENIA - 50 ml

340

Sleva: 10% (-38 Kč)

Běžně:  378 KčNejnižší cena, za kterou se produkt nabízel v posledních 30 dnech před zahájením slevy.

Zboží se již neprodává

Výrobce: Alcina

Množství: 50 ml

1 komentář

Kat. číslo: 34511

Posiluje přirozenou odolnost pleti, chrání pleť před předčasným stárnutím, před povětrnostními vlivy a případným vysušováním. Ideální jako podklad pod make-up.

Kategorie: Pleťová kosmetika, suchá a náročná pleť

Krém Fenchel

Cena: 523 Kč

Skladem: 2 ks

Krém Cenia

Cena: 523 Kč

Skladem: 2 ks

Krém Viola

Cena: 570 Kč

Skladem: 2 ks

(1) Janina
Vyborny

Krem lehci konzistence nez Viola, ale presne sedi potrebam sussi pleti. Take lehka prijemna vune. Vrele doporucuji.

Přidáno: 18.07.2007 10:19:34

Nezjišťujeme, zda zveřejněný komentář pochází od spotřebitele, který výrobek nebo službu skutečně použil nebo si je zakoupil.

Nový komentář ke zboží

Přidáním komentáře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely zobrazení příspěvků a komentářů u zboží.

Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.

Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.

Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.

Alcina

Kosmetika Alcina

Alcina nabízí kompletní sortiment profesionální pleťové, vlasové a dekorativní kosmetiky. Značka Alcina má významné postavení v mnoha zemích světa. V Evropě např. v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Belgii, Holandsku, Lucembursku, Itálii, České republice a od roku 2003 i v Polsku a na Slovensku.

Alcina je značka pěsticí, vlasové a dekorativní kosmetiky, kterou založil v roce 1946 Dr. Kurt Wolf. Počátky sahají až do roku 1905, kdy lékárník Dr. August Wolf založil v Bielefeldu farmaceutický podnik zabývající se problematikou kůže. Díky intenzivnímu výzkumu vyvinul první dermatologicky účinné látky.

V roce 1942 převzal vedení firmy jeho syn Dr. Kurt Wolf a nadále vedl výzkum zcela ve šlépějích svého otce. Zjistil, že kůže je zdravá a krásná jen tehdy, pokud se nachází ve své přirozené rovnováze. A protože každá pleť je jiná, vznikly kosmetické přípravky, které odpovídají individuálním potřebám jednotlivých typů pleti.