Úvod \ Pěna pro objem vlasů
Alcina - Pěna pro objem vlasů
Pěna pro objem vlasů nahrazuje produkt Tužicí pěna (s aerosolem)
Dodává vlasům přirozenou pružnost a objem. Ideální pro fénované účesy. Pěna pro objem vlasů podporuje objem a bohatost účesu.
Použití: Před použitím dobře protřepejte. Na vlhké vlasy naneste podle délky 2 až 4 dávky pěny o velikosti vlašského ořechu. Vlasy upravte jako obvykle. Neoplachujte.
Flex: 8 | Hold: 3
Kategorie: Alcina - Vlasová kosmetika - Styling - Professional
Nezjišťujeme, zda zveřejněný komentář pochází od spotřebitele, který výrobek nebo službu skutečně použil nebo si je zakoupil.
Nový komentář ke zboží
Přidáním komentáře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely zobrazení příspěvků a komentářů u zboží.
Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.
Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.
Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.
AQUA, BUTANE, PROPANE, POLYQUATERNIUM-11, PANTHENOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TRIDECETH-9, PARFUM, CETRIMONIUM CHLORIDE, CHITOSAN, LACTIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, CITRONELLOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, PHENOXYETHANOL, CITRIC ACID, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, METHYLPARABEN, BUTYLPARABEN, PROPYLPARABEN.
Kosmetika Alcina
Alcina nabízí kompletní sortiment profesionální pleťové, vlasové a dekorativní kosmetiky. Značka Alcina má významné postavení v mnoha zemích světa. V Evropě např. v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Belgii, Holandsku, Lucembursku, Itálii, České republice a od roku 2003 i v Polsku a na Slovensku.
Alcina je značka pěsticí, vlasové a dekorativní kosmetiky, kterou založil v roce 1946 Dr. Kurt Wolf. Počátky sahají až do roku 1905, kdy lékárník Dr. August Wolf založil v Bielefeldu farmaceutický podnik zabývající se problematikou kůže. Díky intenzivnímu výzkumu vyvinul první dermatologicky účinné látky.
V roce 1942 převzal vedení firmy jeho syn Dr. Kurt Wolf a nadále vedl výzkum zcela ve šlépějích svého otce. Zjistil, že kůže je zdravá a krásná jen tehdy, pokud se nachází ve své přirozené rovnováze. A protože každá pleť je jiná, vznikly kosmetické přípravky, které odpovídají individuálním potřebám jednotlivých typů pleti.